czwartek, 30 stycznia 2014

Angielska łazienka ;)

Już jest.
Udało się. Łazienka gotowa. Już od kilku dni chciałam pochwalić się zdjęciami, ale wytrzymałam do końca robót.
Łazienka o powierzchni 11m2. Przeznaczona dla jednej osoby.
Miało być klasycznie i jasno i wydaje mi się, że udało się uzyskać ten efekt.
Pani babcia zachwycona, choć początkowo niektóre pomysły wprowadzały ją w lekką panikę.

Jest w niej wszystko co każdej młodej ( i trochę starszej ;) ) damie potrzebne do szczęścia. Duża umywalka, witryna na kosmetyki i łazienkowe bibeloty. Wanna, która mimo nóżek nie jest zbyt wysoka, wc, bidet.
 Z racji na ilość miejsca postanowiłyśmy również wstawić kabinę prysznicową. Dla starszej osoby to jednak bardzo praktyczne rozwiązanie. W razie choroby, czy przy braku sił na długie kąpiele w wannie zawsze można wziać szybki prysznic.

Dzięki połączeniu funkcji łazienki i wc pozostało nam małe pomieszczenie obok łazienki, w którym urządziłyśmy pomieszczenie gospodarcze z pralką.

Teraz technicznie:
glazura - Vives Mugat vanilla, dekory Vives-Candem -Angulo Tarpan Beige i Vives - Candem - Angulo Kur Beige
podłoga-Vives- Candem - Prince Beige
meble, umywalka, wc i bidet - Kerasan seria Retro
wanna- Saniplast
armatura - Treemme
kontakty i włączniki - Hager Berker R3












7 komentarzy:

  1. Fajny pomysł i ciekawy efekt:) Wszystko(kafelki) sama robiłaś? Wstawiłabym wieksze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem projekt mój, ukladanie płytek zostawilam fachowcom. Robota "koronkowa", każdą płytkę na filarach trzeba bylo szlifowac. Zdjęcia pewnie większe sie pojawią, te na szybko robilam w srodku nocy telefonem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę o polecenie wykonawcy ,który kładł dla Pani płytki . Właśnie rozstalam się z "fachowcem"który ciął moje cudne waniliowe Mugaty jakby je gryzł zębami .... Będę dozgonnie wdzięczna :) I mize jakieś zblizenie narożników zewnetrznych , bo już sama nie wiem czy za dużo od niego nie wymagalam ... (ale nie wytrzymalabym chyba patrząc codziennie na koszmarnie wyszczerbione płytki ).

      Usuń
    2. Wszystkie płytkie w narożnikach były szlifowane, tak by idealnie się spasowały. Jest przy tym trochę roboty, ale nie widze innego wyjścia. Bez szlifowania narożniki wyglądałyby tragicznie.
      Podaję kontakt do Pana Pawłą, który się tym zajmował 506 644 190, nie wiem jak z terminami, ale proszę próbować.

      Usuń
  3. Jak sprawuje się ceramika Kerra? Kusi mnie formą i ceną, choć straszą mnie w sklepach, że słaba, ale na żywo wygląda solidnie (dziś macałam;) Z góry dziękuję za recenzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tej łazience akurat jest Kerasan, ale w innym poście jest wc zrobione Kerrą i jak na razie bez zarzutów. Widziałam osttanio Kerrę w hotelu i nic jej nie było, więc chyba nie ma co straszyć.

      Usuń