piątek, 22 listopada 2013

Piątkowe podsumowanie zakupowe



Na pierwszy ogień sklep Amazing Decor. 
Moja upragniona waga, którą to przez ostatni tydzień wrzucałam i wyrzucałam z internetowego koszyka...gdyż obiecałam sobie, że do kuchni już nic więcej nie kupię....ale jak to się powstrzymać kiedy waga piękna....no i przecież praktyczna... 

Syrop waniliwy- był już bohaterem posta o wanilii, okazał się przepyszny.

Wielka ( 30x30) donica - na razie stoi w kuchni czekając na remont łazienki...jest jeszcze ładniejsza niż na zdjęciu, będzie idealnym pojemnikiem na chemię w naszej mikro łazience.

Zawieszki zwierzaki...jakoś ostatnio padłam ofiarą mody na zwierzęce wzory..kocham wszystkie sówki, jelonki itp.
Myśląc o świętach staram się powoli zbierać przeróżne dekoracje. Jednak przede wszystkim takie, które będę mogła wykorzystać w domu rózwnież poza okresem świątecznym. Te są idealne.

Sam sklep Amazing Decor - super! Przemiła i ekspresowa obsługa...bardzo miłym akcentem jest też piękna pocztówka z odręcznymi podziękowaniami za zakupy. Oby w kazdym sklepie było tak idealnie!

http://amazingdecor.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz